borta bra - hemma stress



minuset med att vara borta en vecka är att det är så mycket att ta igen och hinna med när man kommer hem!

galen hets igår när jag råkat boka jobb hela kvällen när charlie hade föräldramöte på nya skolan, per skulle till gbg och nån skulle helst ta hand om barnen också.. men med en grym syrra som alltid ställer upp och förbannat mycke tur löser sig de mesta och slutar ganska bra!

min son ska börja skolan! shit asså!

nu ska barnen vallas till dagis och jag ska till jobbet en sväng.. ikväll blir det bio i högaklackar då jag och syrran ska se SATC 2!! kan nog bli ett par drinkar efter också.. eller?

Kommentarer
Postat av: sis

e du på e ja på!

2010-05-27 @ 08:56:10
Postat av: Emilié

Skönt att det löste sig, vilken kanonsyrra!

Ha en grym kväll & gratulerar till giftermålet - läckert ;)

Kram.

2010-05-27 @ 21:42:54
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0