lyckliga 13

ligger över köksbordet och försöker pillabort skiten under naglarna från igår!
salsafest på jobbet och som vanligt när vi kör fiesta alá bolerostyle är det ett ouppstyrt kaos där igen, som borde ha koll, har nån koll.. men som det gryma personal team vi va igår fixar vi festen utan att någon verkar märka att det egentligen är en jävla röra! man känner sig lite som en svan - lugn som fan på utsidan, glider över vattnet och ser allmänt chill ut.. men under ytan paddlar man med fötterna i 180!!

nattbuss hem långt efter soluppgången och efter 4 timmars sömn är jag lite lätt yr i huvet.
sova kan man göra när man är gammal.. och 'vatten duschar man i'!

idag om 2 månader hoppas jag på ett lätt (väldigt lätt) champangepirr i magen, ett glatt gäng som dom närmsta 2 timmarna ska trolla med spackel, spray, textiler och alla möjliga tänger för att skapa det vackraste minne för livet!
nej, jag pratar inte om extreme homemakeover utan fredagen den 13.de augusti! dagen då alla ni andra kan sitta och akta er för allt och ha hur mycke otur ni bara vill - vi ska gifta oss!

barnens kläder är hemklickade, jag ska till sömmerskan på måndag och beställa sista delen till klänningen och i fredags hade jag och mamma en heldag i nacka (som förövrigt är det bästa köpcentrumet i världen!!) och på bara några timmar shoppade som bara proffs kan! vi köpte underkläder på change, skor på zara och beställde ringen!!

tack för hjälpen bästa mamma!

nu ska jag leta land och rike runt efter detaljer till min nya tatoo som måste sitta på plats inom 2 månader!
ja, var ska jag börja? var hittar man precis allt man behöver?
-google!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad spännande!!! Ser fram emot den 13:de & ett jäkla röj.

Hoppas det gick bra hos Lottie.

2010-06-14 @ 18:49:48
Postat av: Vanja

Mycket fiiin

2010-06-24 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0