sol & skor

borde gå och lägga mig men det är fan svårt att slappna av efter en sån här dag!
sov till strax före 10 också och jag kan inte komma ihåg när de hämde sisst..

sen va det bara upp och hoppa i dom korta shortsen, packa väskan med bikini och knata till vanja tillsammans med josse och lutten!
många timmar i solen vid polen med tjej-snack, kaffe och ett å annat kärring dopp i det 30 gradiga vattnet!
mötte upp cina i stan på eftermiddagen och körde en sko razzia med hennes högerfot som provdocka!
det slutade med dom här underbara från belle!

(dom ser vita ut på bilden men är egentligen champangefärgade)

(och champange passar ju till allt :P )

tjejerna kommer va så förbannat fina!
sägs det inte att ingen får vara snyggare än bruden?
isf har jag problem!
borde skaffat mig några fula brudar så jag kunde fått glänsa lite.. jeje!

blev ett par snygga underbara till mig också, som jag först-och-främst ska ha på bröllopsresan men känner jag mig själv rätt kommer jag dansa små grodorna med dom redan imorgon!
sen lite jobb på det och nu sitter jag här, har kladdat ihop en tårta till imorgon och ska försöka komma till ro och sova lite!
imorgon ska de drickas smultronbubbel i mängder!

midsommar 2010,
första året jag inte behöver plocka 7 sorters blommor som kladdar av sig under kudden!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

trots vackra brudnäbbar ligger dom tyvär i lää.då

du blir den vackraste bruden i mannaminne.

Kram Yvonne

2010-06-29 @ 01:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0