any day now

man kommer ett litet steg närmare varje dag.. 7 veckor kvar nu och tiden går fort - dagarna flyter ihop!

det tisslas bakom min rygg och planeras möhippa - men har jag nån aning? nej!
mina tjejer är bra dom, för bra!
när jag tänker på det blir jag så nervös att det pirrar i magen.. allt från om en kvart till dagen före bröllopet kommer dom att kidnappa mig och hur det sen går och vart de än slutar.. ojojoj!
ingen har sagt nått om kidnappning ijuförsig, men känner jag dom här brudarna rätt så lär dom knappast låta mig förbereda mig längre än ett andetag!
men jag kan nog va lugn, jag litar på dom fullt ut.. eller?
hursomhelst är jag först ut i gänget så ni kan ju ge er på HÄMND!
(snälla, låt mig ha sköna skor och en bra BH)

ska skicka ut ett par inbjudningar till idag.. det blev lite rörigt och stressigt första vändan, men nu är jag nöjd!!

på lördag ska vi ut till sundby, cina och jag och alla barn! se hur det ser ut sommartid och försöka få med oss en "karta" över hur borden kommer stå.. här blir det strikt bordsplacering utan ångerrätt!

puss så länge


Kommentarer
Postat av: lillsis

ingen bh och barfota ;) funkar de ?

2010-06-17 @ 11:48:44
Postat av: Vanja

Men vad spännande..ha ha :D

2010-06-17 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0