vinter röjj

lördag förmiddag och vi är precis vakna och nyätna!
en stor omelett me ost! inne på tredje koppen kaffe nu, de finns till en kopp till men mjölken tog slut - kanske lika bra de!
15.de idag, skulle vart exakt en månad kvar till storebror kom hem och vi skulle haft middag hos mig, men än en gång har han skjutit upp datumet - de går bra för firren i norge nu!
nya datumet är 21/12!

blött och blåsigt ute ochy jävligt eko i plånboken så idag får de bli en hemma fixar dag.. ska möblera om samtliga rum och göra lite mys i gäst rummet! rensa lite bland bestick och glas, fan va mycke skit man har som man aldrig använder!
speciellt i den här lägenheten där hela familjen har bott i omgångar och alla lämnat kvar de dom inte velat ha efter sig, så nu har jag allt skit jag inte vill ha + allt ingen annan heller vill ha! dags att slänga grejjor - ILOVEIT!!

bara för att jag kände mig extra fattig idag va jag tvungen att beställa en ny soffa!!
har kollar igenom dom typ 30 tygproverna nu och ääääntligen bestämt mig!
skulle vilja flytta också, nån som vill ha en 5.a på kvarnbergsplan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0