PERFEKTIONISM

nämnde lite lätt va vi gjort idag i förra inlägget.. har tvättat och lagat mat och lagt barnen sen dess!
leker super morsa idag.. :D

såg en liten tös på ikea.. två tre år nånting. hon hade en sån här "tröjja me tryck", så sjukt inne me sånna nu verkar de som, olika söta texter eller budskap, jag gillar dom också! dock inte den här, texten löd "IM NOT PERFECT, BUT IM SO CUTE"! va fan e de för jävla stämpel på en liten, såklart sjukt söt, tjej?
jag trodde att alla barn va perfekta precis som dom är? iaf är mina det! klart, de kan ju vara lite ironi i det hela.. men jävligt långsökt då tycker jag.. är de det vi ska lära våra små tjejer? att de räcker med att vara söt? och att hon knappast va perfekt? -glöm de! min dotter är en smart tjej, klart att hon är vacker som en ängel, men hon kommer komma långt på att hon är helt perfekt! likaså min grabb såklart! dom bästa barn jag kunde få! jag är så tacksam..

image24

"WHAT THA FUCK IS CUTE WHEN U CAN BE THIS PERFECT?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0